Język angielski

27.04.2020r.

Drogie dzieci, rodzice. 
Zaśpiewajcie piosenkę ‘Hello’.
Wysłuchajcie piosenki z częściami twarzy– powtarzajcie i pokazujcie poszczególne jej części. 
Jeżeli macie karty obrazkowe, powtórzcie nazwy części twarzy / ciała i zagrajcie w prostą grę z ich wykorzystaniem. Jeżeli nie macie możliwości ich wydrukowania, możecie je narysować na osobnych kartkach. Rozłóżcie wszystkie karty na dywanie, ale należy je zakryć. Wybieracie jedną kartę i liczycie: one, two, three- na three odsłaniacie obrazek i kto pierwszy nazwie daną część ciała, zabiera kartę. Ta osoba, która ma więcej kart wygrywa 🙂
Ostatnim zadaniem na dzisiaj jest gra ‘Make a monster’. Do tej gry potrzebujecie kartki A4, kostki oraz kart obrazkowych. Ponumerujcie karty obrazkowe od 1 do 6. 1- an eye2- a mouth3- an ear 4- a nose5- a leg6- an arm 
Narysujcie na kartce A4 głowę (obojętnie jakiej wielkości), następnie rzucacie kostką i rysujecie na kartce taką część ciała jaka odpowiada danej cyfrze. Ilość rzutów ustalcie wspólnie 🙂 Jestem ciekawa jakie wyjdą Wam potwory. 
Have fun!

20.04.2020r.

Drogie dzieci i rodzice, 
Zaśpiewajcie wspólnie piosenkę ‘Hello’.
Wysłuchajcie piosenki “Touch your …” i zobaczcie jakie części twarzy występują w piosence, dla ułatwienia są to: eyes, nose, ears, mouth.Puśćcie piosenkę raz jeszcze i starajcie się pokazywać i wymawiać słowa z piosenki. 
Czy macie karty obrazkowe, z których korzystaliście ostatnio? Jeżeli tak, wybierzcie 6 kart i ponumerujcie je od 1 do 6. Do tego ćwiczenia będziecie potrzebować jeszcze zwykłej kostki do gry. Rzucajcie kostką na zmianę, wyrzucając daną liczbę musicie zobaczyć która karta jej odpowiada i nazwać tą kartę w j.ang. Jeżeli pamiętacie jak się nazywa dana część ciała należy ją zakryć, celem gry jest zakrycie wszystkich kart. 

Good luck. 

06.04.2020r.

Drogie dzieci i rodzice! 
It’s English time! 
1. Zaśpiewajcie naszą powitalną piosenkę ‘Hello’. 
2. Jakie produkty spożywcze ostatnio poznaliśmy? – Do you remember? Postarajcie się wymienić wszystkie jakie zapamiętaliście. 
3. Zagrajcie wspólnie w grę- instrukcja znajduje się na karcie pracy, ale najpierw musicie wykonać kostkę do gry. 
4. Jeżeli znajdziecie jeszcze trochę czasu to posłuchajcie nowej piosenki z nazwami posiłków/produktów do jedzenia. 
https://www.youtube.com/watch?v=ddDN30evKPc

Good Luck! 

30.03.2020r.

Wysłuchajcie piosenki ‘Hello’. 
Następnie spójrzcie za okno i zobaczcie jaka jest pogoda ‘What’s the weather like?’, jeżeli rodzice znają to pytanie to proszę zapytajcie swoje pociechy ‘What’s the weather like?’, na pewno dzieci Wam odpowiedzą! 
Wysłuchajcie/obejrzyjcie filmik ‘Over the deep blue sea”, starajcie się pokazywać daną pogodę wymienianą w piosence, np. kręćcie rękami słoneczka, pokazujcie deszcz, lub stukajcie na burzę. 
Ostatnim zadaniem jest karta pracy z nazwami jedzenia, przypomnijcie sobie słownictwo z poprzednich ćwiczeń, możecie ponownie wysłuchać piosenki “Do you like?”. Na pierwszej stronie karty pracy dzieci rysują wesołą lub smutną minkę w tabelce, w zależności od tego co lubicie, a co nie. Druga strona jest dla starszych dzieci, które muszą połączyć obrazki z nazwami produktów. 
Good Luck 🙂 
linki do piosenek
https://www.youtube.com/watch?v=lCPJhybHBkA
https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk

23.03.2020r.

Przebieg zajęć: 
– odsłuchaj piosenkę “Hello, hello”– podczas piosenki dzieci gestykulują, np. machają na słowo Hello, liczą na palcach, klaszczą. 
– odsłuchaj piosenkę “Do you like…?”– na zwrot “Yes, I do.” dzieci unoszą kciuki do góry, na słowo yucky, pokazują skwaszoną minę.
– wykonajcie karty pracy “Do you like…?“- dzieci kolorują produkty, które lubią na kolor zielony, tych których nie lubią na kolor czerwony. Wybór kolorów stanowi jedynie propozycję, dzieci mogą samodzielnie wybrać te, które chcą.

Skip to content