630–815 Schodzenie się dzieci. Zabawy niekierowane. Rozmowy kierowane i zabawy dowolne służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Zabawy ruchowe lub ćwiczenia poranne.
815–830 Przygotowanie do śniadania.
830–850 Śniadanie.
850-1030 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia kierowane z całą grupą. Zabawy niekierowane oraz praca bieżąca z dzieckiem.
1030-1045 Prace organizacyjno- porządkowe. Przygotowanie do II śniadania.
1045-1100 II śniadanie.
1100–1315 Zabawa niekierowane na placu przedszkolnym lub w sali. Zabawy ruchowe. Działalność plastyczna, konstrukcyjna. Spacery. Bieżąca, indywidualna praca z dzieckiem.
1315-1330 Czynności porządkowe w sali. Przygotowanie do obiadu.
1330–1350 Obiad.
1350–1500 Ćwiczenia relaksacyjne. Słuchanie wierszy i opowiadań z kanonu literatury dziecięcej. Zabawy dydaktyczne. Ćwiczenia graficzne. Utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Zabawy niekierowane w sali lub na placu przedszkolnym. Praca bieżąca z dzieckiem.
1500–1515 Podwieczorek.
1515-1630 Zabawy niekierowane. Praca bieżąca z dzieckiem. Prace porządkowe. Pobyt na placu zabaw.